12.19.2008

လြတ္လပ္မႈ ဆိတ္သုဥ္းတဲ့ ေနရာက အျပစ္မ်ား

လြတ္လပ္မႈ ဆိတ္သုဥ္းတဲ့ ေနရာက အျပစ္မ်ား

ၾသရသ

ဒီဇင္ဘာ ၁၉၊ ၂၀၀၈

ခင္ဗ်ားကေတာ့ သိမွာမဟုတ္ဘူး။ က်ေနာ္တို႔ ေထာင္က်တာ ဘာအမႈေတြနဲ႔လဲ။ လူ႔အခြင့္အေရး မရွိလုိ႔ဆိုျပီး ခင္ဗ်ားက သတင္းထဲ ထည့္ေျပာမယ္။ လြတ္လပ္စြာ ထုတ္ေဖာ္ေျပာဆိုခြင့္ မရွိလို႔ ဆိုျပီး သတင္းထဲ ထည့္ေရးမယ္။ က်ေနာ္တို႔ကို ေထာင္ဒဏ္ အႏွစ္ ၂၀၊ ၃၀၊ ၄၀၊ ၅၀၊ ၆၀၊ အဲသည္လို အျပစ္ေတြခ်၊ ျပန္လည္ေခ်ပဖို႔ ၾကိဳးစားေတာ့ ေရွ႔ေနေတြကိုပါ ေထာင္ခ်။ ဟုတ္လား။ က်ေနာ္တို႔ကို အေ၀းၾကီးက အက်ဥ္းေထာင္ေတြကို ပို႔လိုက္ျပီ။

က်ေနာ္တို႔က ၈၈ မ်ဳိးဆက္ေတြ၊ ဒါဟာ ျမန္မာျပည္မွာ အျပစ္တခုပဲ။ အင္း … က်ေနာ္တို႔က အတုိက္အခံပါတီက ပါတီ၀င္ေတြ၊ လူငယ္ေတြ၊ ဒါလည္း အျပစ္တခုပဲ။ ျပီးေတာ့ အင္တာနက္တပ္ထားတဲ့ ကြန္ပ်ဴတာ သုံးစြဲလို႔၊ ကြန္ပ်ဴတာသုံးစြဲနည္းေတြကို တပါးသူေတြကို သင္ၾကားျပသေပးလို႔။ ဒါေတြဟာ က်ေနာ္တုိ႔ကို ျပစ္မႈေျမာက္ေစတဲ့ အေျခခံေတြခ်ည္းပဲ။

ေနာက္ထပ္ ဘာစြဲခ်က္ေတြ ေျပာခ်င္ေသးလဲ။ က်ေနာ္တို႔က ဒီဗီဒီအေခြတခုကို ကူးမိလို႔၊ သိမ္းထားမိလို႔၊ သူမ်ားကို ေပးေ၀မိလို႔၊ ဟုတ္လား။ ဆင္ဆာက ခြင့္ျပဳတာတို႔ ဘာတို႔ က်ေနာ္တို႔ ဘယ္သူ႔ကို သြားေမးရမွာလဲ။ ဒီအေခြေတြကို ၾကည့္မိတာကိုက အျပစ္ျဖစ္ေနျပီ။ တျပည္လုံးက ျပည္သူေတြလည္း ဒီအေခြၾကည့္ဖူးျပီးသားဆိုျပီး သက္ေသျပႏိုင္ရင္ က်ေနာ္တို႔ကုိ လႊတ္ေပးမွာလား။

ေနာက္ထပ္ ဘာအမႈေတြ ရွိေသးလဲ။ အင္တာနက္ လိပ္စာေတြ၊ အီးေမး လိပ္စာေတြ ရွိတာကိုက ျပစ္မႈေျမာက္ေစတဲ့ အေျခခံေတြတဲ့လား။ က်ေနာ္တုိ႔အီးေမးေတြထဲမွာ သူမ်ားေတြ လာပို႔ထားတဲ့ ဟာသေတြ၊ ျပက္လုံးေတြ၊ ကာတြန္းေတြ၊ စာသားေတြ ေရာက္ေနတာနဲ႔ က်ေနာ္တို႔မွာ အျပစ္ရွိျပီတဲ့လား။

ခင္ဗ်ားတို႔ စာတိုက္ပုံးထဲကို သူမ်ားေတြ ထည့္ခ်င္တဲ့စာလာထည့္တာကို ခင္ဗ်ားက လက္မခံဘဲ ေနလို႔ရမလား။ အဲသလို စာေတြ၊ စာသားေတြ၊ ကာတြန္းေတြ ေတြ႔တာနဲ႔ က်ေနာ္တို႔မွာ အျပစ္ ရွိသြားျပီလား။ အဲသလိုမ်ဳိးလူေတြ တျပည္လုံးမွာ ရွိေနတယ္လို႔ ခင္ဗ်ားကို ေျပာျပႏိုင္ရင္ ခင္ဗ်ားက လႊတ္ေပးမွာလား။

ႏိုင္ငံျခားသြားတာကလည္း ျပစ္မႈေျမာက္ေစတဲ့ အေျခခံတဲ့လား။ စာၾကည့္တိုက္ေတြ သြားတာလည္း အျပစ္ပဲလား။ ဘာတဲ့ ႏိုင္ငံေရးသမားေတြ သြားလာတဲ့ေနရာေတြကို သြားမိတာကိုက အျပစ္တဲ့လား။ ပြဲေတြ အျငိမ့္ေတြ ၾကည့္တာကလည္း အျပစ္ပဲလား။ ျပီးေတာ့ ေျပာေသးတယ္၊ ဆူပူ ဆႏၵျပတဲ့ေနရာေတြကို သြားလို႔ တဲ့။ ဘုရားေတြမွာ သံဃာေတာ္ေတြ စီတန္းလွည့္လည္ ေမတၱာသုတ္ ရြတ္တာဟာ ဆူပူတာဆိုရင္၊ အဲဒီ သံဃာေတာ္ေတြကို ၀ိုင္းယံျပီး လိုက္မိတဲ့ က်ေနာ္တို႔မွာ အျပစ္ရွိတယ္လို႔ သူတို႔က ဆုံးျဖတ္လိုက္ျပီး ျဖစ္တယ္။

ကဲ … အျပစ္က ဘယ္မွာလဲ။ ႏိုင္ငံေတာ္ ျငိမ္၀ပ္ပိျပားမႈကို ထိခိုက္ေအာင္၊ ႏိုင္ငံေတာ္အၾကီးအကဲမ်ား ဂုဏ္သိကၡာထိခုိက္ေအာင္ က်ေနာ္တို႔ ဘာေတြ လုပ္လိုက္မိသလဲ။ ဘာေတြ အၾကမ္းဖက္ သတ္ျဖတ္ ရိုက္ႏွက္ လုပ္လိုက္မိသလဲ။

က်ေနာ္တို႔တေတြနဲ႔ သူတို႔တေတြနဲ႔ သေဘာခ်င္း မတူၾကတာဟာ အျပစ္ပဲ။ ရာဇ၀တ္မႈပဲ။ ပုဒ္မ ၅၀၅ (ခ) ပဲ။ က်ေနာ့္ အၾကိဳက္နဲ႔ သူတို႔ အၾကိဳက္ မတူညီၾကတာကိုက အၾကီးက်ယ္ဆုံးေသာ ႏိုင္ငံေတာ္လုပ္ၾကံမႈၾကီးပဲ။ အနည္းဆုံး ေထာင္ဒဏ္ အႏွစ္ ၂၀ …။

က်ေနာ္ၾကိဳက္တာ က်ေနာ္ ထပ္ေျပာအုံးမယ္ … က်ေနာ္တို႔ ၾကိဳက္တာ က်ေနာ္တို႔ ေရြးခ်ယ္တာက လြတ္လပ္မႈ၊ တရားမွ်တမႈနဲ႔ ဒီမိုကေရစီ။ သူတို႔က စစ္အာဏာရွင္စနစ္။

ဒါေၾကာင့္ သူတို႔က က်ေနာ္တို႔ကို ေျပာတယ္။ က်ေနာ္တို႔မွာ အျပစ္ရွိတယ္။ ေထာင္ဒဏ္ ႏွစ္ေပါင္း ၂၀ နဲ႔ အထက္ …

တျပည္လုံးက ျပည္သူေတြက ခင္ဗ်ားတို႔ကို မၾကိဳက္ဘူး၊ လက္မခံဘူးဆိုတာ တရားရုံးမွာ သက္ေသေခၚျပလိုက္မယ္။ ခင္ဗ်ားတို႔ ဘာလုပ္မွာလဲ။ တရားရုံးကို ဖ်က္မွာလား။ ေနာက္ထပ္ ေထာင္ဒဏ္ ႏွစ္ေပါင္း ၆၀၀ လား၊ ၆၀၀၀ လား။
မိုးမခမွကူးယူေဖၚျပပါသည္။

No comments:

Post a Comment